درباره کف پای صاف در کودکان

مطالب تغذیه و تناسب اندام

درباره کف پای صاف در کودکان

در اینجا می خواهیم بیشتر درباره کف پای صاف در کودکان صحبت کنیم تا از علائم آن بیشتر آگاه شویم.

پای صاف کودکان وضعیتی است که تمام کف پای کودک با زمین تماس می گیرد. هنگامی که قوس کف پا به اندازه کافی با سطح زمین نباشد، پاهای صاف رخ می دهد.

پاهای صاف در کودکان به دلیل این واقعیت که استخوان ها و مفاصل آنها هنوز بسیار انعطاف پذیر است ، بسیار رایج است. بیشتر کودکان در شش سالگی به بعد از این وضعیت رها می شوند. حتی کسانی که این وضعیت را پشت سر نمی گذارند (حدود ۱۵ درصد) به ندرت نیاز به درمان جدی دارند.

تشخیص صافی کف پا در کودکان

 

هنگامی که قوس کف پا در کودک شما تشکیل نشود، ممکن است صافی کف پا در کودکان ایجاد شود. در اکثر موارد، این بیماری نیازی به درمان ندارد. به هر حال تعیین پروسه بعد از تشخیصف بستگی زیادی به پاهای صاف کودک شما دارد. اگر فرزند شما تاندون آشیل تنگ یا پای انعطاف ناپذیری دارد ، وی به درمان نیاز دارد.

علائم صافی کف پا در کودکان

بیشتر اوقات، کودک دارای پاهای صاف هیچ علائمی ظاهری را در پاهای خود ندارد. در این حالت ، این بیماری بدون علامت در نظر گرفته می شود. بیشتر افراد ظاهر پاهای صاف را تشخیص می دهند. یعنی، هنگامی که کف پا روی زمین قرار میگیرد، هیچ قوسی دیده نمی شود. هنگام ایستادن پشت کودک ، به احتمال زیاد می توانید انگشت های دیگر غیر از انگشت شست را ببینید.


بیشتر بخوانید: آیا جراحی کف پای صاف در کودکان ضروری است؟
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد